Talas
Belediyesi, vatandaşların istek ve önerilerini daha hızlı ve kolay şekilde
ilgililere ulaştırabilmesi için yeni bir sistemi devreye soktu. Telefon, sosyal
medya ve Beyaz Masa yoluyla vatandaşlardan gelen talep ve öneriler, ulakBEL
sisteminde değerlendirilip iş akışı geliştirilerek çözümleri hızlandırılıyor.
Vatandaş ile
kurum arasındaki iletişimi tek bir ekranda otomatik olarak toplayan iletişim
yönetim sistemi olan ulakBEL, iki yönlü iletişimi etkin kılıyor.
Altyapı
çalışmalarının ardından test süreci tamamlanan sistemle ilgili değerlendirmede
bulunan Talas Belediye Başkanı Mustafa Yalçın, önemli bir çalışmayı daha hayata
geçirdiklerini söyledi.
TALEPLER DAHA HIZLI ÇÖZÜME KAVUŞUYOR
Başkan
Yalçın, ulakBEL ile ilgili, “Vatandaşlarımızdan gelen talep ve önerileri artık
tek bir ekrandan takip edecek sistemi kurduk. Bu sayede e-devlet, CİMER, Beyaz
Masa, telefon gibi iletişim kanallarıyla birlikte facebook, youtube, instagram,
X gibi sosyal medya mecralarından gelen bütün istek ve öneriler tek bir
merkezde toplanıyor. Ayrıca Türkiye’de örnek bir uygulama olarak başlattığımız
Şeffaf Oda’da Başkanla Baş Başa’ya yapılan istekler de anında sisteme dahil
ediliyor. Cep telefonlarına yüklenecek uygulamayla birlikte gelen istekler 7/24
ilgili birimlere ulaşarak konunun çözümü hız kazanıyor.” dedi.
ŞEFFAF VE KATILIMCI BİR YÖNETİM
Başkan Yalçın
bu sistemle birlikte her bir mahalleden gelen isteklerin kategorilere ayrılıp
yapılacak çalışmalara öncülük ettiğini belirterek, “Hangi mahallemizden neye
talep var, vatandaşlarımız en çok hangi konuda talepte bulunuyorlar gibi
konular daha net ve hızlı bir şekilde belirleniyor. Böylece yapılacak proje ve
çalışmalara ışık tutuluyor. Bu sayede vatandaşlarımızla şeffaf ve katılımcı bir
yönetim anlayışı sağlamış oluyoruz.” ifadelerini kullandı.