Talas
Belediyesi’nin vatandaşlara sunduğu hizmetin kalitesini artırmak amacıyla her
yıl Türk Standartları Enstitüsü (TSE) TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim
Sistemi kapsamında yapılan iç tetkik toplantısı başladı.
Belediye
Meclis Salonu’nda yapılan bilgilendirme toplantısına Talas Belediye Başkan
Yardımcısı İsmail Güngör, birim müdürleri ve tetkik görevlileri katıldı.
Toplantının
açılışında konuşan Kalite Yönetim Sistemi Birim Sorumlusu Mehmet Ali Çetinkaya,
iç tetkikle ilgili bilgiler vererek, “Her yıl iki kez iç tetkik toplantısı
yapıyoruz. Bu yılki ikinci tetkikimiz bugün başlayıp gelecek hafta çarşamba
günü sona erecek. Belediyemizde TSE İç Tetkik Belgesi olan 34 personelimiz var.
Bu da iyi bir sayı. Tetkiklerde hassas görevler, risk formları ve kalite hedefleri
üzerinde durulması gerekli.” dedi.
Daha sonra
konuşan Talas Belediye Başkan Yardımcısı İsmail Güngör ise, Talas
Belediyesi’nde 15 yıldır kaliteli hizmet için çalışıldığını belirterek, “2006
yılından beri emek verilmiş, göreve geldiğimizden beri de bütün kurumsallık
ilkeleri doğrultusunda Mustafa Yalçın başkanımızın da hassasiyetleri kapsamında
Kalite Yönetim Sistemi’ni önemsedik. Birimlerimiz değişiyor, yönetmelikleri
değişiyor. Bununla beraber kalite yönetim sistemi prosesleri güncelleniyor. Bu güncellemeleri
takip etmemiz gerekiyor.” diye konuştu.
“KURUMSALLAŞMADA HEP İYİYE DOĞRU
İLERLİYORUZ”
“Bu sistem
belediyemizde iyi işliyor.” diyen Başkan Yardımcısı Güngör, “Kurumsallaşma
noktasında her zaman daha iyiye doğru ilerliyoruz. Bu konuda hepinize teşekkür
ediyorum. Birimlerimizden hizmet alan vatandaşlarımızdan memnuniyetini her daim
duyuyoruz. İşleyişimizin iyi olduğunu, hızlı olduğunu, ciddi emeklerin olduğunu
biliyoruz. Bunun da karşılığını alıyoruz. Yeterli mi? Değil. Hedefimiz her
zaman daha iyiye ulaşmak.” ifadelerini kullandı.