Talas
Belediyesi, vatandaşların istek ve taleplerini daha hızlı ve kolay şekilde
ilgililere ulaştırabilmesi için yeni bir sistemi devreye sokuyor. Telefon,
sosyal medya ve Beyaz Masa yoluyla vatandaşlardan gelen talep, istek ve
öneriler, ulakBEL sisteminde değerlendirilerek iş akışı geliştirilerek
çözümlerin hızlanması amaçlanıyor.
Vatandaş ile
kurum arasındaki iletişimi tek bir ekranda otomatik olarak toplayan iletişim
yönetim sistemi olan ulakBEL, iki yönlü iletişimi etkin kılıyor.
Altyapı
çalışmaları tamamlanarak 2 aylık test süreci sona eren sistemle ilgili
açıklamalarda bulunan Talas Belediye Başkanı Mustafa Yalçın, önemli bir
çalışmanın sonuna gelindiğini söyledi.
TALEPLER DAHA HIZLI ÇÖZÜME KAVUŞACAK
Başkan
Yalçın, ulakBEL ile ilgili, “Vatandaşlarımızdan gelen talep ve önerileri artık
tek bir ekrandan takip edecek sistemin hazırlığını tamamladık. Bu sayede
e-devlet, CİMER, Beyaz Masa, telefon gibi iletişim kanallarıyla birlikte
facebook, youtube, instagram, X gibi sosyal medya mecralarından gelen bütün istek
ve öneriler tek bir yönde toplanacak. Ayrıca Türkiye’de örnek bir uygulama
olarak başlattığımız Şeffaf Oda’da Başkanla Baş Başa’ya yapılan istekler de
anında sisteme dahil edilecek. Cep telefonlarına yüklenecek uygulamayla
birlikte gelen istekler anında ilgili birimlere ulaşarak konunun çözümü hız
kazanacak.” dedi.
ŞEFFAF VE KATILIMCI BİR YÖNETİM
Başkan Yalçın
bu sistemle birlikte her bir mahalleden gelen isteklerin kategorilere ayrılıp
yapılacak çalışmalara öncülük edeceğini belirterek, “Hangi mahallemizin neye
ihtiyacı var, vatandaşlarımız en çok hangi konuda talepte bulunuyorlar gibi
konuları daha net ve hızlı bir şekilde belirleyerek yapılacak proje ve
çalışmalara ışık tutacak. Böylelikle de vatandaşlarımızla şeffaf ve katılımcı
bir yönetim anlayışı sağlamış olacağız.” ifadelerini kullandı.
Başkan
Yalçın, kısa süre içinde ulakBEL sistemin Talas Belediyesinde başlayacağını
sözlerine ekledi.